Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Σχολείο.....τέλος!!!

Πήραμε τίτλο προόδου στο σχολείο την Τετάρτη και φυσικά η χαρά του άρχοντα,όπως τον λέμε Ανέστη- Αστρινού μου δεν περιγράφεται!!!

 
Μια ανάρτηση ,για σήμερα, αφιερωμένη στο καμάρι μου !!!
Στο θρανίο του....

Η καταπληκτική κα Αλέκα που τρία χρόνια τώρα αντέχει τα θηρία μας!Μια από τις πιο αξιόλογες δασκάλες που έχω γνωρίσει!Της αξίζουν συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια!!!Σε ευχαριστούμε κα Αλέκα!!!!
...όλο καμάρι με τον τίτλο προόδου...συγχαρητήρια Ανέστη μου
και τώρα διακοπές...
...και ο μικρός πρίγκηπας έδειχνε χαρούμενος για τον αδερφό του...
Μερικά στιγμιότυπα από την γιορτή του σχολείου μας!!!





Τα παιδιά το καταχάρηκαν και οι γονείς όμως το ίδιο!!!
Δάσκαλοι και παιδιά έδωσαν τον καλύτερο ευατό τους!!!
Και η γιορτή ήταν υπέροχη!!!!Μπράβο σας!!
Να ευχηθώ σε όλα τα παιδιά και τους δασκάλους τους καλό καλοκαίρι ,καλή ξεκούραση  και σε σας να έχετε μια ευχάριστη μέρα φίλοι μου!!!!

2 σχόλια:

  1. καλό καλοκαίρι σε όλους!!! μικρούς και μεγάλους!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό καλοκαίρι Ρένα!να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να περάσετε αξέχαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...