Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

μια φάτνη για το μικρό Χριστούλη....

Καλημέρα αγαπημένοι φίλοι μου!!!!!Σας ευχαριστώ όλους για τα υπέροχα σχόλια σας !!!!Μερικές φορές αργώ να απαντήσω αλλά όσο περίεργο κι αν ακούγεται δεν έχω αρκετό χρόνο!!!!!Ήρθε και ο αγαπημένος μήνας των παιδιών(και δικός μου,άλλωστε και γω παιδί είμαι....θέλω να πω νοιώθω χα!χα!)
Καλό μήνα σε όλους μας λοιπόν!!!!!
Δε θα μπορούσε να λείπει απο τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μια μικρή φάτνη !!!Θα μπορούσε;......


...η κατασκευή πολύ εύκολη και το αποτέλεσμα αρκετά εντυπωσιακό....

...για να τη φτιάξω χρειάστηκα ένα μπαλόνι και μια βάση τούρτας....

...ακρυλικό στόκο ,γάζα και ...χτίσιμο...


....και αφού στέγνωσε, τρύπησα το μπαλόνι και η κατασκευή μου ήταν αυτή....

...έβαλα ξανά στόκο για να δημιουργήσω εσωτερικά άγρια επιφάνεια και χρωμάτισα ταμποναριστά με σφουγγαράκι και ακρυλικά χρώματα....

...το σπιτάκι του μικρού Χριστούλη ήταν έτοιμο...

...άναψα κεράκι ,έβαλα τις φιγούρες ...



...Ναι!!!Μου αρέσει το αποτέλεσμα !!!!Έτοιμη η φάτνη!!!!!

Σειρά έχει το στόλισμα του δέντρου!!!!
Έχω επισκεφτεί όλα τα μπλοκοσπιτάκια αλλά δεν έχω προλάβει να σχολιάσω σε όλους !!!!Θα το κάνω πολύ σύντομα!!!

Να σας πω επίσης πως τα <<εργα χειρος>> εγκαινίασαν πρόσφατα μια  σελίδα  στο Facebook !!!
Και σε μερικές μέρες θα κληρώσουμε δώρο!!!! Άν θέλετε να πάρετε μέρος....

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΞΗΣ LINK : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=295835797124050&set=a.295835783790718.70457.290620640978899&type=1&theater
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!
 
Σας φιλώ και σας εύχομαι να έχετε όλοι ένα πολύ  πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο !!!!!
Και για όσους θέλουν να συμμετέχουν στο διαγωνισμό ,καλή επιτυχία!!!!!!!

33 σχόλια:

  1. Καλημέρα καταπληκτική κατασκευή!!! Μα είναι τέλειο!!! Τελικά νομίζω πως αν υπάρχει έμπνευση μετά με λίγη φαντασία μπορούμε να κάνουμε τα πάντα!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή κατασκευή, Ρένα!Ποιος να φανταζόταν τις δυνατότητες ενός απλού και ταπεινού μπαλονιού!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν εχω λογια..δινεις τοση χαρα με τις κατασκευες σου που δεν το φανταζεσαι..νασε καλα που σε εχουμε διπλα μας..καλο σ.β...πολλες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη κατασκευή!!! Μπράβο!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά... τέλεια η φάτνη!!!! Υπέροχη κατασκευή, Ρένα μου, μπράβο σου!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγιος Βασιλης νο1=Πράξεις Ζωής - Δίκτυο Εθελοντών Άμεσης Δράσης..δεστο λιγο και μην το προσπερναμαι..αφου μπορουμε να το κανουμε..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι όμορφη,που έγινε!
    Μπράβο,Ρένα,εκπληκτική ιδέα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτο που εγραψα δεστο.. πατα στο ιντερνετ και θα σου βγαλει αυτο..Πράξεις Ζωής - Δίκτυο Εθελοντών Άμεσης Δράσης..ειναι ενα παζαρι εθελοντων που γινεται για πρωτη φορα..μπορουμε να βοηθεισουμε..με οτι μπορουμε.. εμεις μπορουμε με τις κατασκευεσμας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφη χριστουγεννιάτικη κατασκευή,πρωτότυπη ιδέα!Πραγματικά οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές! Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιά ομορφη, πρωτότυπη και πολύ ΄΄ζεστή΄΄ φάτνη. Μπράβο Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είναι υπέροχη!!!!!
    Καλό Μήνα και καλό Σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πολύ όμορφη!!!!! Και πολύ έξυπνη η κατασκευή της! Χρόνια τώρα θέλω να φτιάξω μια φάτνη και δεν τα καταφέρνω....Για να δούμε φέτος....Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό, καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΦΑΤΝΗ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ!!!!!!!!
    ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ, ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΜΠΑΛΟΝΙΟΥ!!!ΘΑ ΜΠΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ομορφη η φατνη σου Ρενα μου!!!!!Ενα μεγαλοοοο μπραβο!!!!Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη ιδέα με καταπληκτικό αποτέλεσμα!!!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρενα η πιο ομορφη φατνη!!! Μπαινω τωρα στο Facebook φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΦΑΤΝΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕΝΑΚΙ ΜΑΣ!!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ,,,,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ομορφη η φάτνη σου Ρένα μου, εκπέμπει ζεστασιά καιομορφιά!!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕΝΑΚΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο βρε Ρενάκι!!!Πολύ όμορφη και ζεστή φάτνη!!Και πολύ έξυπνη η ιδέα του μπαλονιού σαν βάση!!!Με γειά και η σελίδα σου στο ΦΒ!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρένα μου φοβερή ιδέα..αν σου πω οτι ε΄χω τα ίδια ανθρωπάκια για φάτνη θα με πιστέψεις; τα έχω ..χρόνια..Υπέροχη εφαρμογή..συγχαρητήρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να πω καταφερες με απλα πραγματα οπως το μπαλονι και η βαση να κατασκευασεις μια πανεμορφη φατνη!!!!!Η μαγεια των Χριστουγγενων σε μια απιθανη κατασκευη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και του χρονου να εισαι καλα.Η φατνη σου εγινε πολυ ομορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καταπληκτική ιδέα,ευχαριστούμε για τις οδηγίες,θέλω κάποια στιγμή να φτιάξω μία φάτνη,πολλά χρόνια το λέω αλλά ακόμα δεν το έχω κάνει!
    Αν θες μπορείς να πάρεις μέρος και στον διαγωνισμό μου μόλις στολίσεις το δέντρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωραία κατασκευή...καλή εβδομάδα να έχεις...φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σου άφησα σχόλιο χθές αλλά δεν το βλέπω !!! Σου έλεγα ότι χαίρομαι να βλέπω τόσο όμορφες χειροποίητες φάτνες. Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν το συνηθίζουν.
    Καλά Χριστούγεννα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ειναι τόσο μα τόσο όμορφο!!!!
    Καλη εβδομάδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...