Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

κάλλιο αργά παρά ποτέ....

...περίπου ένα μήνα μετά την τελευταία μου ανάρτηση μόνο αυτόν τον τίτλο θα μπορούσα να βρώ ...Ναι χάθηκα το ξέρω !Η αιτία; παντελής έλειψη διάθεσης για bloging.Λίγο το έγκαυμα ,που δόξα το Θεό πέρασε, λίγο τα περίεργα ,παράξενα και απίστευτα που ζούμε σε αυτή τη χώρα ,ήρθε και έδεσε το γλυκό. Καμία διάθεση γενικώς ...μόνο απογοήτευση !!!!!!Πολλή απογοήτευση ...ώσπου  είπα δεν πάει άλλο !!!!
Και έτσι απλά επιστρέφω .Και βρήκα να με περιμένουν τέσσερα  βραβεία :

...απο τη Marilize 2...

...απο τη Χαρά....

...απο την Καλλιάνειρα...


..και απο τη Jenny...

κορίτσια σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για αυτά τα βραβεία ,αλλά και όλους εσας φίλοι μου για το ενδιαφέρον σας και τα σχόλιά σας!!!
Πολύ σύντομα θα σας παρουσιάσω  τις νέες δημιουργίες με decoupage, τα πλεχτά που έχω φτιάξει και τις πρώτες μου απόπειρες σε felt...Τί; Αν έχω φτιάξει καινούρια πράγματα;
Δεν είχα  διάθεση για blogιng ,αλλά για δημιουργία  έχω πάντα!!!Άλλωστε με τόσα νεύρα που μας διοχετεύουν καθημερινά ,αν δε δημιουργούσα θα είχα πάθει κατάθλιψη....
Σας το συνιστώ ανεπυφύλαχτα :Αν δεν μπορείτε ,λόγω ανωτέρας βίας  (βλέπε έγκαυμα, Παναγιώτης)  να βγείτε έξω ,δημιουργήστε !!!!!Είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό ..........μέχρι να μην αντέχουμε άλλο και να ξεχυθούμε όλοι στους δρόμους !!!!
Σας φιλώ όλους ,σας εύχομαι να είστε καλά και σας υπόσχομαι να τα πούμε πολύ σύντομα!!!!!!


14 σχόλια:

  1. Γεια σου, Ρένα!
    Η δημιουργία με σώζει κι εμένα!!!!
    ...όλους νομίζω!
    Περιμένουμε τις δημιουργίες σου να τις θαυμάσουμε!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ, ΑΛΛΙΩΣ........
    ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη στεναχωριέσαι και όλες στο ίδιο καζάνι βράζουμε!!!
    Αλλά είπαμε: ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΑΥΤΟΙ....ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ...όπως μπορούμε!!!...χα...χα...χα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΕΝΑΚΙ ΟΝΤΩΣ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΤΕ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρενακι γρηγορα να σου ερθει η διαθεση γιατι μας ελειψες!!!!

    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς ήρθες ξανά κοντά μας. Όλοι κάπως έτσι είμαστε, με μιά μικρή δαφορά, εμείς παίρνουμε χαρά από αυτά που φτιάχνουν τα χεράκια μας. Ψυχοθεραπεία!!! άλλοι πληρώνουν για να το έχουν. Περιμένουμε αναρτήσεις (και από που να πάρουμε τα υλικά για τα χαλιά... τόσο όμορφα που τα έφτιαξες... ζηλέψαμε). Να είσαι καλά, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xαίρομαι για την επιστροφή σου...μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου! Καλώς ήρθες! Και να μου έλεγες πως σταμάτησες να δημιουργείς δεν θα σε πίστευα! Με χαρά λοιπόν περιμένω να δω τις ...κρυφές δημιουργίες σου....και ...μη μασάς .όλοι κάπως έτσι νιώθουμε αλλά αν είναι να βγούμε στους δρόμους πέρνα να με πάρεις και με τις βελόνες πλεξίματος θα τους δείξουμε εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την !!!! Με το καλό να μας ξαναδείξεις τα υπέροχα έργα σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα...να σαι καλα..ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ..μην αφησεις λοιπον να την μουχλιασουν οι κακοι λογισμοι..οσο ασχημοι και αν ειναι..τα εχουμε δει ολα πλεον..μπροστα και μονο μπροστα..μας ελειψες..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως ηρθες κοριτσαρα μου μας ελειψες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς μας ώρισες φιλενάδα....αχ! ησύχασα... καθε μέρα έλεγα να σε πάρω...αλλα αυτές οι δουλιές πιά;;;; καλα που έχουμε και τα διαφορά μας και κάνουμε.....να περνάει η ώρα μας...εδώ εμεις εχουμε μπεί οικογενειακώς στην δημιουργία ΡΕΝΑΚΙ μου...όσο για τους άλλους..ας πάνε απο εκεί που ήρθανε....δεν ασχολούμαστε ....θα τα βγάλουμε πέρα και χωρίς αυτούς....στο ΄χερι μας κυριολέκτικως...ειναι.. πολλά φιλακιαααααα!!! και καλο τριήμερο... θα τα πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΣΥΧΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΑΥΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΚΟΥΡΑΓΙΟ..
    ΟΠΩΣ ΛΕΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΦΑΡΜΑΚΟ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...