Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

επιχείρηση .....ανθοδοχεία...

Γειά σας φίλοι μου!!!!!
Δρόσισε για λίγο σήμερα και μας άρεσε πολύ!!!!
Φυσικά, καλοκαίρι έχουμε πολύ πίσω μας ακόμα,αλλά ένα μικρό διάλειμα απο την υπερβολική ζέστη είναι πάντα καλοδεχούμενο!!!!
Σε μια τελευταία ανάρτηση για αυτόν το μήνα σκέφτηκα να σας δείξω δυο γυάλινα ανθοδοχεία που άλλαξαν εντελώς εμφάνιση, με decoupage φυσικά.....




...στο πρώτο κόλησα ριζόχαρτο στη μία πλευρά....


...οι φωτοσκιάσεις έγιναν με ακρυλικά χρώματα....


...και στην άλλη πλευρά έκανα  κρακελέ με το υλικό facceten lack της Viva...


...στο δεύτερο, που είχε το ίδιο σχέδιο με το πρώτο...


...έβαλα στη μια πλευρά χαρτί με ελαστική πάστα,για να δημιουργήσω ανάγλυφο αποτέλεσμα....


...οι φωτοσκιάσεις έγιναν με ακρυλικά χρώματα ...


...και πατίνες....


 ...στην άλλη πλευρά χρησιμοποίησα modelier cream της viva , που το άπλωσα με σπάτουλα ....


...σε δυο χρώματα και με πινέλο σιλικόνης έκανα το σχέδιο που βλέπετε....

 ...ελπίζω να σας αρέσουν!!!!
Με την ευκαιρία θα ήθελα να καλοσωρίσω όλες τις νέες γειτόνισσες που ήρθαν στην παρέα μας !!!!
Θάθελα ακόμη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα σχόλιά σας που με συγκινούν πάντα !!!Μπορεί να μην απαντώ συχνά,γιατί δεν μπορώ να είμαι συνέχεια στον υπολογιστή, αλλά ...όπως όλες μας φαντάζομαι, τα διαβάζω όλα!!!!!!!
Σας ευχαριστώ και πάλι!!!!!
Πολλά φιλιά ,να περνάτε καλά όπου κι αν είστε!!!!
Θα τα πούμε σύντομα!!!!!!



16 σχόλια:

  1. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΤΕΛΕΙΑ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!!!ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!!!!
    ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ 2 ΙΔΙΑ ΒΑΖΑ .....ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου, Ρένα!
    Έκανες απίστευτη δουλειά!
    Πολύ όμορφα και τα δύο!
    Ιδίως το ανάγλυφο στο δεύτερο βάζο, το λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα έφτιαξες!!!!
    Φιλιά πολλά να περνάς καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα...
    Ιδιαίτερα μου άρεσε το αποτέλεσμα που έδωσε το υλικό του κρακελέ στο πρώτο βάζο.
    Υγεία να έχεις να τα χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια έγιναν!!!!Πολύ ωραία δουλεμένες και οι δυο πλευρές τους.Το κρακελέ είναι φανταστικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίθανα και τα δύο!! Πραγματικά έργα τέχνης!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο είναι υπέροχα , η φαντασία & η δημιουργία σ όλο της το μεγαλείο είχα χρόνια να θαυμάσω βάζα έτσι …μπράβο σου και πάλι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα και τα δύο ! Μου αρέσει περισσότερο το δεύτερο!! Μπράβο Ρένα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΠΡΑΒΟ !!! Τι εξαιρετική δουλειά, τι έξοχη δημιουργία... τέλειο γούστο,τέλειο αποτέλεσμα !!!..μήπως κάποια στιγμή...να έκανες τον κόπο να εξηγήσεις βήμα-βήμα τη διαδικασία και τα υλικά για να διαφωτισθούμε κι εμείς οι αδαείς.....θα είμασταν ευγνώμονες....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικά, υπέροχη δουλεία!Η μικτές τεχνικές που χρησιμοποιείς δίνουν άψογο αποτέλεσμα!Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ ΚΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΗΝΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντακουπαζ ..πατίνες κρακαλέ..φωτοσκιασεις κρέμες σπατουλες.. μπορεί ολα αυτά να μου φαίνιοντα κινέζικα Ρενακι μου ομως λατρευω το αποτελεσμα που δίνουν αυτα τα υλικα μαζί με την δημιουργία σου.. τέλεια εγιναν τα βάζα και πιο πολύ το δευτερο μου άρεσε...κανε εσύ να καμαρώνουμε εμει΄ς κορίτσι μου..... δεν θα γίνει καμια έκθεση;;;φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα! Καλο μηνα!!
    Μοιραζεις εμπνευσεις με τα καταπληκτικα εργα σου!
    Ευχαριστουμε πολυ!!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...